Inschrijvingen nieuw seizoen 2017 - 2018

• Posted on: 13 October 2017

Je kan nu al inschrijven voor het komende seizoen.
Inschrijvingsformulier is te vinden op de site onder: "Algemene info" en dan "Inschrijven".

Of: Klik hier om het inschrijvingsformulier te downloaden

Druk af, vul in, breng mee naar de club en zorg onmiddellijk voor betaling.
Pas als de betaling en het inschrijvingsformulier binnen zijn, ben je lid en ben je verzekerd.

De meeste ziekenfonden geven een jaarlijkse tegemoetkoming als je lid bent van een erkende sportclub zoals ACP.
Voeg het aanvraagformulier van je ziekenfonds bij je ACP-inschrijvingsformulier.

Gratis oefenperiode

Proberen of atletiek jou ligt kan. Iedereen kan gedurende 2 weken (maximum 4 aansluitende trainingen) zonder inschrijving komen uittesten.
Tijdens die periode ben je verzekerd als probeer lid. Na de periode van 2 weken ben je verplicht, je aan te sluiten om zo een licentie te bekomen.
Praktisch meld je je de eerste keer aan in de kantine (Gooik) of de houten chalet (Galmaarden).