Trainingen afgelast tem eind maart nav maatregelen rond Corona Virus

!!!! BELANGRIJK!!!!

Trainingen afgelast tem eind maart nav maatregelen rond Corona Virus

Beste atleten, ouders
Als club-bestuur volgen we de evolutie op de voet in verband met het Corona Virus.
Gezien de recente ontwikkelingen van vandaag worden alle trainingen afgelast en dit al tot en met eind maart.
Omdat de evolutie in verband met het Corona Virus uiteraard kan wijzigen, blijven wij als bestuur de situatie verder opvolgen en bekijken we welk advies de overheid en de sportfederatie geven.
Uiterlijk eind maart sturen we een nieuwe update door over de trainingen in april alsook wat er met het paaskamp zal gebeuren.

De groepen van Pieter Vierendeels, Laurien Lissens, Frédéric Collin, Jeroen Van Mulder, Eric De Breemaecker en Rudy Elinckx nemen best contact op met hun trainer om individueel af te spreken.

We houden jullie dus zeker verder op de hoogte via onze kanalen.
Zit je toch nog met vragen dan kan je altijd bij je trainer terecht of bij het bestuur.
Mailen kan naar bestuur@atletiekclubpajottenland.be.

Het bestuur