ACP eetfestijn van vrijdag 19 tot zondag 21 november

• Posted on: 19 October 2021

Beste Atleet, Ouder, Sympathisant,

ACP wil op een kwalitatieve manier training aanbieden. Dit aan alle leden van onze club: onze kangoeroes vanaf 4 jaar, de jeugdatleten , competitieatleten,
recreanten, masters en G-atleten.

ACP investeert daarvoor in trainers, opleiding, materiaal, infrastructuur, ...

Hiervoor is veel budget nodig. Om het budget rond te krijgen en jullie kwaliteit te kunnen bieden houden we elk jaar een eetfestijn.

Dit jaar is het eetfestijn op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 november in zaal Edele Brabant in Strijland (Gooik). Exact adres Strijlandstraat 53 – 1755 Gooik

Daarnaast is er op zaterdag en zondag mogelijkheid tot afhaal. Deze afhaal kan je bestellen via deze link.

We bieden een lekker menu, met keuze uit biefstuk, varkenshaasje, zalm, vegetarisch en balletjes in tomatensaus. Laat je door ons bedienen in een leuke sfeer.
Geniet intussen van een lekker glaasje en relax.

Als je mensen wil uitnodigingen kan je de folder in bijlage doorsturen. Of hen meebrengen mag ook natuurlijk.
Voor de folder klik Hier

Gelet op de recente maatregelen is een Covid-Safe-Ticket noodzakelijk (via app of papier).  Niet nodig voor afhaal.

Zoals vorige jaren voorzien we een betaalterminal en is betaling met de bankkaart mogelijk.

Iedereen van harte welkom.

Met sportieve groeten,

Het bestuur van ACP