Oproep tot nieuwe bestuursleden ACP.

• Posted on: 14 June 2022

Oproep tot nieuwe bestuursleden ACP.

Beste Atleet,
Beste Ouder,
Beste Sympathisant.

ACP  werd in 1977 opgericht. Wij zijn een atletiekclub waar het leuk is om te zijn en waar je in een ontspannen sfeer aan atletiek kan doen . Dit als competitieatleet, recreant of g-sporter.  We hebben een kern in Galmaarden en een kern in Gooik.

Onze ambitie is om vanuit onze jeugd meer atleten te laten doorgroeien tot senioren die actief aan competitieatletiek deelnemen. Eigen senioren die onze sportieve doelstellingen helpen realiseren.

We hanteren hierbij de principes van het LTAD-model waarbij de intensieve trainingen maar in het trainingsschema komen vanaf 18/19 jaar.

In ons 45-jarig bestaan kenden we een gestage groei, tot een ledenaantal fors boven de 600.

ACP bestaat dankzij het vele vrijwilligerswerk, waarbij ook de bestuursleden zich belangeloos inzetten.

Om alles verder in goede banen te blijven leiden zouden we het bestuur graag uitbreiden met minstens 3 bestuursleden. Graag ook met iemand uit Galmaarden. Eén van de vacante posities is de functie van secretaris.

Ben je bereid de club te steunen, maar niet als bestuurslid, dan kan dit zeker ook.

Wil jij ons project mee waar maken ?

Reacties en verdere inlichtingen kunnen via één van de bestuursleden (ter info contactgegevens te vinden via de website) of rechtstreeks via mij.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Met sportieve groet,

Arne De Cremer